2009年8月21日 星期五

單獨在家第二天

這一天,經過昨天單獨在家的經驗,我又決定獨自在家寫功課。早上吃完早餐後,媽媽跟昨天一樣叮嚀一番就去它的辦公室工作了,不過她今天買了一個刈包給我,叫我中午時吃,不要在吃我的「泰國康師傅維力炸醬麵」了,姐姐上完半個小時的廁所就去爸爸的辦公室找爸爸了。

我把數學課本預習完後,就去寫無聊的字音字形和無聊的閱讀測驗,寫完後,我就去客廳。當我準備看電視時,我突然看到了爸爸的電腦,於是我就把它開機,然後上網。我先去YouTube(此頁的最下面有YouTube,請多多利用它),邊吃刈包邊聽Temptation那一首歌,然後就去看NCIS。我把Temptation和幾個NCIS的影片用電子郵件寄給菜菜後,我又打電話給菜菜,她又在玩線上遊戲了,而且還把聲音開的很大聲。菜菜跟我說在迅雷看看的網站上可以看到一整級的影片,有卡通、漫畫、影集、電影、漫畫等。我馬上去迅雷看看,看NCIS。可惜還沒看完,媽媽就回家了。

4 則留言:

尼克 提到...

Hi Judy. I saw the message you left on my blog. Do you like to read ? I am not a good reader, but I really like reading. People don't read much nowadays...

Judy 提到...

I really enjoy reading, and I have many things to share with other people. If you don't understand Chinese, you can visit my sister's blog, www.leegracew.blogspot.com
The articals about visiting other cuontries are same.

尼克 提到...

I read both English and Chinese books. Although I've read a lot of books, I haven't really wrote any summaries. "The story of Michael Faraday" was the book I've read several days ago, and it gave me quite a lot of inspirations. I hope I could read more books of this kind.
BTW, it would be nice if you could recommend some good books.

Judy 提到...

I haven't got much time to maintain my blog since, so I didn't saw you message you left on my blog on 8/29.
If you really want to read some good book, "Eragon" is a book I and my sister really enjoyed.